Дитина з перших днів життя пізнає навколишній світ за допомогою зорових і слухових органів, а також за допомогою тактильних відчуттів. Подорослішавши, дитина починає ставити питання старшим і на цій основі будуються його уявлення про більшість предметів і про життя в цілому.
На даному етапі дуже батькам і педагогам варто бути більш уважними і терплячими до дітей, показуючи на особистому прикладі, як важливо бути дбайливими до природних ресурсів. Потрібно пояснювати дитині різницю між живими і неживими об`єктами, розповідати про функції та пристрої кожного з них і т.д. Ще краще, якщо цей виховний процес буде протікати в формі захоплюючої гри на свіжому повітрі. Дітям буде цікаво дізнатися не тільки про будову якого-небудь квітки або дерева, а й погуляти по зелених стежках і збирати сподобалися рослини для майбутнього гербарію.
Виховання правильних звичок і турбота про навколишнє середовище - це найважливіша складова в житті кожної зрілої особистості, тому залучати дітей до раціонального використання ресурсів найкраще з малих років, адже від майбутнього нашої природи залежить здоров`я всього людського населення.